Yardım Masası

Standart bir yardım masası yazılımı mantığıyla çalışır. Kullanıcıların oluşturduğu talepler otomatik olarak o talep tipinin sorumlusuna atanır ve sorumlu kişi e-posta yoluyla bilgilendirilir. Sorumlu kişiler talebi başka kişilere atayabilir. Ayrıca, bir talep tipinin sorumlusu isterse diğer kişilere doğrudan talep atayabilir.

Referanslar

Bu modülümüz ilaç sektöründe uzun zamandır kullanılmaktadır.
Referanslarımızı görmek için tıklayın.

Öne Çıkan Özellikler

  • Talep tipleri oluşturarak farklı yetkililer atayın
  • Talep oluşturma formundaki alanları talep tipine göre özelleştirin

Talep Penceresi

Talep penceresinde mesajlar, atamalar ve durum değişiklikleri kronolojik olarak görüntülenir ve bunlar gerçekleştikçe ilgili kişiler e-posta yoluyla bilgilendirilir. Talep listesindeki talepleri durum, öncelik, oluşturan veya sorumlu kişi gibi sütunlara göre süzebilirsiniz.